Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 07:29   #16
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hei
Jeg fikk opplysningene fra de som driver Evjeklinikken, det var en Svensk undersøkelse som viste at de som går fortest ned hadde større sjanse for å beholde målvekten, enn de som gik sent ned i vekt.
Det var veldig overraskende og må bekreftes i andre studier før det blir en sannhet. Men man trenger i hvert tilfelle ikke være redd for at det går for fort. Det med løs hud har jeg lite tro på. Journalisten i Vi Menn, som gikk ned 25 kilo på 100 dager har ikke for mye løs hud. Jeg er ganske sikker på at det har med utgangspnktet å gjøre. Har man fettfold nederst på magen (hengemage) vil ingen slanking kunne fjerne den , men selvfølgelig gjøre den tynnere. Den må opereres bort med bukplastikk ETTER man er ferdig med slankingen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat