Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 10:17   #39
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Jaaaaa!

89,9
!!!!!!

Vekta viste 89,9kg i mårres - før toalettbesøk og det hele!
Det føles faktisk helt fantastisk - for første gang på nesten et tiår er jeg under 90kg!
Nå skal jeg la vekt være vekt noen uker...måler centimetrene 1.juli og så skal jeg senke skuldrene. Det betyr ikke at jeg skal skjeie ut - det blir ferie med ketolysemat - men jeg skal ikke springe på vekta hele tiden. Gjør opp status vekt/mål 1.august...så får jeg satse på at jeg ikke får meg en på trynet da billedlig talt.

Jeg må nok få lånt meg ei hulltang og ta noen flere hull i beltene mine, for nå henger alt og slenger selv på innerste hullene. Hentet ut ei dressbukse fra skapet i går og prøvde den på, når jeg hadde kneppet den igjen falt den rett i gulvet - hang ikke på

Mandag lagde jeg Ziggys polarbrød/lavkarbolapper...
F A N T A S T I S K ! ! !
Jeg syntes ikke det smakte egg i det hele tatt (er jeg blitt immun tro?), hadde ikke annet krydder enn salt i.

Hadde litt cashewnøttsmør på én lapp, majones og provenceskinke på en annen og majones og hvitost på en tredje. Supert måltid!
I går kjøpte jeg Mills Reker i Majones (2g karb pr 100g) og hadde på - nydelig! Dette blir nok "redningen" i fortsettelsen, for nå kan jeg lage disse og dermed ha et lettvint måltid tilgjengelig (det jeg savner mest fra brødmaten, så kjapt og lettvint å ta seg en skive når man er sulten) - mindre sjans for å bli matlei.

Pearl: Takk skal du ha! Merker at jeg er i mindretall her inne, men bra jeg bidrar til å dra opp testosteronnivået litt

Fatter ikke at jeg har slitt meg gjennom sulting på lavkaloridiett når man kan storkose seg til lavere vekt med ketolyse!

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat