Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 16:07   #25
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Angående den svenske undersøkelsen, så har jeg en liten beg to differ. JEG tror at de som klarer å holde seg til kostholdet som fikk dem ned i vekt har størst sjanse for å holde seg nede i vekt

ai-ai -kloke ord fra miss photo! mener, JEG har gått masse ned veldig fort mange ganger i livet jeg, vi snakker om 25 kg på et halvår, og JEG har gått like masse opp igjen minst like fort like mange ganger i livet.
For meg gir det en trygghet at jeg går sakte, sakte ned, samtidig som jeg lever meg inn og med kostholdet. Samtidig har jeg ikke opplevd dette berømmelige platået.
Vi reagerer vel ulikt på dietten, og vi har ulike dietter. Noen trener, andre ikke. Noen kropper har arr i seg etter utallige misslykkede kurer, andre ikke.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat