Tråd: Min dagbok :)
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 19:04   #1
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien
Post

Min dagbok :)

Hei alla i hopa!
Nå har jeg "tyvlest" i over ett år på alle de gode oppskriftene her inne.
Jeg har etter en barnefødsel lagt på meg 20 kg, og de skal av igjen. (Det er tross alt 1,5 år siden fødselen nå..)

Jeg vil bare begynne med å takke alle her inne! For et utrolig samhold, som dere bakker hverandre opp og oppmuntrer til å fortsette og bli bedre!
Jeg er helt imponert og vil gjerne delta i denne fantastiske gjengen, alle "opplyste" på matfronten Så godt å ha et sted der vi ikke blir "sett ned på" og der ingen kommer med tåpelige "nei-til-fett" kommentarer

Jeg har prøvd lavkarbo to ganger før, men da gikk jeg bare ned litt, og ikke noe mer enn det. Men jeg vet jo innerst inne at det er lavkarbo som er tingen for meg(og antakeligvis resten av menneskeheten også.. det er bare så få som har skjønt det

Jeg er nå i ketose i uke 2. Har gått ned 1 kg.. Ikke så masse, for jeg har mange å ta av, men jeg føler meg topp og jeg gleder meg til å kunne bruke klærne jeg har ryddet bort. For deprimerende å se et helt klesskap som jeg ikke kan bruke!!

Håper vi kan bli bedre kjent alle sammen
Er akkurat ferdigutdanna homeopat (5årig utdannelse), så nå skal det bli godt å begynne å praktisere det jeg liker aller best!
Jeg jobber også i en helsekostforretning, og forteller mange som vil ned i vekt om lavkarbo.no

Helsing fra meg, Maskotten

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat