Sv: Nå sliter jeg med motivasjonen
Ser jeg har fått mange svar og det varmer takk for det!
Opprinnelig lagt inn av luringen, her.
Har du slanket deg mye/ofte før? Spiser du nok? Tror kroppen at den skal gå på sparebluss??
Hvor lenge har du stått stille? Hva er en vanlig dagsmeny for deg?
Dette er første gangen jeg tar tak i overvekten min så jeg har aldri forsøkt å slanke meg før. Jeg har stått stille i snart to uker på vekta.
En vanlig dagsmeny for meg er:
Frokost: Egg og bacon/omelett/røkelaks og eggerøre (har noen ganger brukt brøderstatning, men det har jeg kuttet ut nå)
Lunsj: Salat laget av forsjellige bladsalater (kinakål, rapidsalat,isberg, hjertesalat etc) samt tomat, agurk, paprika,ostebiter og skinke. Ikke alltid jeg har alle disse ingrediensene oppi.
Middag:kjøtt eller fisk samt brokkoli,blomkål,asparges,sopp og squash,paprika og noen ganger rømme eller creme fraiche.
Kvelds:bruker å være litt vanskelig og ender som regel opp med omelett eller ingenting. Er sjelden særlig sulten om kvelden.
Drikke: Drikker masse farris med smak eller bon aqua med smak og til nå har jeg drukket en eller to kopper kaffe til dagen, men den tror jeg at jeg kutter ut noen dager for å se hva som skjer da.
Jeg førler jeg holder meg til planen her, men hvis du ser noe som kunne vært anderledes hva ville det vært da? Og igjen tusen takk alle sammen for at dere er så støttende!
|