Tråd: Pepsi max ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 19:29   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Nei, jeg ser poenget ditt, og jeg spiser ikke frukt i det hele tatt

Mye av det som bekymrer meg går på at myndigheter, spesielt i USA holder ting skjult for folk fordi det er heldig for markedet. Bedre alternativer bli presset ut på grunn av mektige aktører.
En annen ting er at det faktisk er folk som tror at matvarer søtet med aspartame som et alternativ til sukker er sunt, fordi det ikke er sukker, og det blir nærmest framstilt som helsekost. Forbruket av aspartamesøtete produkter øker stadig vekk, det er en ganske bratt utvikling vi snakker her, mens f.eks et naturlig alternativ som stevia ikke er lovlig som menneskeføde her i Norge, og det er ingen som gidder å forske på hvordan det virker som et alternativ.

Jeg sier ikke dette som en sammenligning mot andre ting som er urovekkende, men som noe isolert om aspartame.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat