Tråd: Syk av melk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-08, 19:01   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Syk av melk?

Jeg drikker ikke melk og har ikke gjort det på over 30 år. Det er pga problemer som konsentrasjonsvansker, magetrøbbel, kvalme etc. Har dog ikke problemer med ost, yoghurt, rømme, fløte etc bare det ikke blir for store mengder og helst servert sammen med annen mat.

"Kumelk er for kalver" sa vår barnelege da ungene var små. De har således fått svært lite melk i oppveksten. Melk gir også mye slim som ikke er bra for feks astmatikere som min mann. Så her hos oss er det ingen som drikker melk fra glass som tørstedrikk, nei.

Magetrøbbel, konsentrasjonsvansker, uro og depresjoner er jo meget generelle symptomer og bør vel strengt tatt utredes av en lege om det er svært plagsomt. Alle symptomene er feks også på symptomlisten til fibromyalgi.