Tråd: Vaske sofa!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-08, 12:44   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vaske sofa!

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Jeg vet det!
Undersøkte dette da jeg fikk stinkende gamle møbler i hus nettopp, og svaret var Nylonvask! Du får det på butikken, ca 15 kr for en tube, og så pisker du det ut i vann (husker ikke helt forholdene, men det står på pakken). Vask så sofaen med svamp dyppet i nylonvask-oppløsningen! Lukt og flekker forsvinner fort som bare det.
Det kan brukes til ganske mye forresten, blant annet vindusvask, og så er det kjempefestlig å lese pakningsvedlegget, det er virkelig fra en annen tid

Håh, nå ble jeg litt stolt som visste dette, jeg som er den minst huslige dama ever

Sååååriiii! Kjempetips! Tørker det fort?
Jeg prøver å huske på å trykke på "les første uleste", men skrollen sitter liksom i ryggmargen, og på lappert så går det unna!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat