Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 11:49   #13
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør du da?! (Ang. søtsug og humør)

Heihei Momsa! Føler virkelig med deg, for det er helt pyton å ha det sånn! Been there, done that...

Opprinnelig lagt inn av Momsa, her.

kan vel ikke fortsette med å spise bringebær med fløte hele livet heller??

Selv om det står i ketolyseboka at vi KAN spise bær INNIMELLOM, så er det store individuelle forskjeller her. Selv om ketolyse er en fantastisk rettesnor for vektnedgang og et sunt kosthold, så må vi regne med at vi blir nødt til å eksperimentere LITT på egen kropp for å finne ut hva vi kan, og ikke kan spise. Jeg har, med noen hvilepauser, gått på ketolyse i 16 måneder, og tatt av 34 kilo, og jeg kan fortsatt ikke spise noen slags bær - da stopper vekta dønn. Tomater kan jeg forresten heller ikke spise, sannsynligvis siden tomaten pr def er et bær...

Opprinnelig lagt inn av Momsa, her.

og de anton berg og andre sukkerfri lavkarbo-blablabla sjokoladene. vil det virkelig skade ketosen eller kroppen om man spiste det litt oftere?

Neida, det vil ikke skade kroppen din. Men det vil garantert gi deg en søthunger uttav ville hælv...! Been there, done that også... Den søthungeren opprettholdes hele tiden, og spesielt etter måltider/middag, sånn som du beskriver, hvis du spiser bare litt hver dag. Bare litt hver dag-filosofien funker ikke når vi går på ketolyse. Jeg kan forresten ikke spise Atkins-barer heller, de gir meg også søthunger. Og så vil jeg nevne en kjempeskummel synder som forkler seg i sunnhet: bon aqua-vann m frukt og bærsmak. Den inneholder uhorvelig masse karber, og definitivt nok til å stoppe vekta mi ihvertfall. Jeg kan drikke Farris Bris hvis jeg vil ha smak på vannet...

Tar du ketolyse-kosttilskuddene? De er kjempeviktige, og helt optimalt sammensatt for oss som spiser sånn kost. Den du skal ta til morgen og middag inneholder krom og kalium, og hjelper til m å fjerne søtsuget. Kjempegod effekt. Skaff deg kosttilskuddene (hvis du ikke allerede har dem) og se om du kan klare å holde deg unna bær og kunstig søtede sjokolader en ukes tid, så LOVER jeg deg at søthungeren går over.

Alle gode ønsker for deg, og stå på videre!
Beste hilsener fra Nina

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 03-07-08 kl 12:02.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat