Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 22:32   #5
Søster
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 49
Søster er ny på veien

Sv: Begynner nesten å miste motet

Opprinnelig lagt inn av Tusenfryd, her.

Forstår frustrasjonen din veldig godt..har selv holdt på med ketolyse i 1,5 mnd og gått ned 2 kilo (som kom av første uken..) føler seg jeg er kjempeflink og følger boken, trimmer også en del..Jeg har også myyyye å ta av.. Så jeg vet ikke.. lykke til ivertfall vi får vel bare holde ut, uansett blir det lavkarbo i fremtiden også, kanskje "løsner" det ettehvert?? håpe,håpe....

Uff, nesten stygt å si det, men det føles nesten som en trøst å vite at det ikke er bare jeg som ikke lykkes. Ikke fordi at jeg ikke unner deg å gå ned i vekt, men felles skjebne felles trøst
Jeg føler virkelig at jeg har vært flink og har hodt meg til opplegget. Tar også ketolystablettene. Og da er det frustrerende å lese om andre som kanskje har hatt sprekker i helgene, men likevel har gått ned flere kilo

Kanskje det er den plutselige varmen som gjør at jeg samler vann og føler meg ekstra feit? Og så har jeg ikke vært skikkelig på do på en stund. Ja, det ble kanskje litt for mange detaljer

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat