En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!
Jeg leste om ketolyse å ble skikkelig ivrige,bestile alt jeg trengte og begynte å forberede meg til pakken skulle komme ved å trene på å spise ketolyse mat ved å lese alt jeg kom over...Jeg fikk pakken 4 dager etter jeg hadde bestilt den,å var allerede i ketose da (tissa på stixen om kvelden)
Jeh har lest boken nøye,sett dvd`n å lest alt annet jeg har kommet over om ketolyse og lavkarbo,men jeg skjønner ikke hvorfor alt står stille nå!!!
Har vell tilsammen gådd ned 1.5kg,å trodde kanskje jeg skulle gå ned mer..Har målt meg nå når vekta står stille men der er det ikke endring akkurat....
Så nå sitter jeg her å ikke skjønner stort,trodde ikke man skulle få still stans etter kun en uke?Trodde den skulle komme litt senere ut i kuren.
Jeg mistenker at jeg får i meg for lite fett,men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få i meg mer..Kan ikke sitte å drikke olje heller
Trimmer gjør jeg hver dag å drikker store mengder vann,så det er ikke der problemer ligger.
Det jeg trenger er et godt tips nå,hvordan få fart på sakene..Er det noe jeg kan gjøre med det jeg spiser,legge til eller trekke fra om dere skjønner?
Som regel består frokosten,om jeg spiser frokost av egg å bacon,omelett eller eggerøre med skinke eller bacon!!!Lunsj kan være en salat med egg,skinke eller kylling..Har da i ost/feta ost å en fet dressing,eller jeg spiser en omeltt..Middag er alt fra koteltt med gratinerte grønnsaker til kylling med ett eller annet tilbehør..Kvelden er så vanskelig for da er jeg alltid sulten på et eller annet tilbehør som di,men egg er helt utelukka,for det har jeg så oppi halsen...Jeg sitter bare skikkelig fast,føler meg nesten litt frista til å hoppe av,men vet hva som skjer da..Di få kiloene kommer rasende tilbake..Må bare tilføye at jeg slanka meg også FØR jeg begynte på ketolyse!!!
Hjelp meg noen...Mister snart alt av mot jeg har igjen!!!!
|