Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-08, 15:58   #20
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Lavkarbopølser på rema1000

Har Lidl lagt ned i Norge? Ikke fått med meg det jeg i så fall... *sløv*

Jeg stemte nu. De tre pølsene, og så MÅTTE jeg stemme på sylteagurkene, selv om jeg ikke kan spise det - jeg mener, sylteagurker fra billigkjede... + fra Tyskland.... det minner jo bare SÅÅ om filmen "Goodbye, Lenin"! Hi, hi!
Fant dog ikke noen majones å stemme på, Photobscura?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

5-10 gram er veldig mye om man har en grense på 15 gram om dagen. Og hva er det som er så usunt i pølser? Det er mange forskjellige typer pølser der ute, mange er med mye kjøtt og lite melk og potetmel. Hva er galt med kjøtt og fett?

Vel, ganske mange ting... Ikke no' galt med fett og kjøtt nei. (sånn rent bortsett fra at de bruker avfallet fra resten av kjøttproduksjonen i pølsene...). Jeg anbefaler deg å lese ingredienslista på pølsepakkene neste butikktur - nøye.

For å gi et lite bilde: jeg tåler overhodet ikke noe sukker, verken dextrose eller annet, min kjære tåler ikke melkesukker (laktose) - vi kan stort sett ikke kjøpe noen av de vanlige pølsene på butikken (unntaket er Finsbråten) - det gir vel et innblikk i hvor 'rene' og fine kjøttvarer de fleste pølsene på butikken er?

Pølsene jeg skriver om i denne tråden er et eks. på pølser med bare "kjøtt og fett" Dessverre er dette sjeldent å få tak i....

Men dere som bor i Stavanger har vel han Idseth (er det det han heter?), de er vel i alle fall ren mat - men karbene mon tro?

Sist redigert av Paradis-Oscar : 04-07-08 kl 16:06.
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat