Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-05, 13:50   #11
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Jeg har det av og til sånn at jeg må ha noe å spise selv om jeg er skikkelig mett. Ja det er sånn at jeg leter febrilsk etter noe å putte i munnen. Det tror jeg kan komme av at mangler noe, for eksempel ett mineral. Men hvilke det er ikke godt å si.

Jeg er enig med deg, Kristian!

Jeg tror at vi putter i oss "unødvendige" måltider både fordi kroppen mangler noe, og fordi vi gjør kroppen avhengig av diverse ting.

For MIN egen del er det IKKE psykisk!

Jeg merker SÅ godt at kroppen "skriker" etter mer karboser, så fort jeg har spist noen! Holder jeg meg NESTEN helt unna (bare spiser LITT av de langsomme) så får jeg ikke det behovet!

Jeg tror matavhengighet kan sammenlignes med røykavhengighet, men ikke med alkoholavhengighet på akkurat samme måte......

En alkoholiker drikker vel ikke bare fordi h*n har lurt kroppen til å tro at den trenger alkohol. Men ofte for å glemme vonde tanker og følelser........ Og man glemmer jo de når man er full..... Det gjør man ikke om man så hiver innpå med 100 sjokolader og en pakke røyk.....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat