NÅ mister jeg motet fullstendig!
For det første; jeg fyker opp og ned som en jojo -ned 600 gram, opp tilsvarende (kanskje mer), ned, opp, ned, opp.....
Rekordvekten er tre dager da jeg var nede på 79,1 kg. Det var forrige lørdag. Denne uken har jeg ligger på 79,3/4. I går var jeg 79,5 og i dag 79,7... mister motet helt jeg nå... dette går jo feil vei delux 
De sistet dagene har jeg ikke spist noe særlig, har rett og slett ikke hatt tid. I for i går spiste jeg kun middag og litt nøtter + ostechips til kvelds snacks. I går spiste jeg litt rester av ostelasagne og salat til frokost. En chillipølse og salat til middag og litt snacks i form av nøtter og cavalier melkesjokolade.
Er stadig i ketose, sterk lilla farge. Drikker ikke så veldig mye.
Kan det være problemet at jeg får i meg for lite mat? Men ellers i uken har jeg spist alle måltidene. Er det slik at noen må telle kalorier i tillegg til karbs? Hvor mange kcal skal jeg ligge på i såfall?
Jeg vet det er nevt tidligere at nøtter kan være partystoppere for noen, men jeg passer jo på at jeg ikke overskrider karbo-antallet hver dag....
Har mest lyst å drite i hele kuren og prøve noe annet... mannen går nedover jevnt og trutt. Står max stille i to dager, så løsner det igjen. Han er faktisk utav ketose til tider også....