Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-08, 13:28   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Back in business!

Ja, dette blir også bare en legmanns mening, men om du ikke er deprimert så virker det for meg litt meningsløst å gå tilbake til antideppressiva, om du skjønner hva jeg mener.
Føler det er litt skummelt farvann å gi råd i, men som Fungirl sier så kan det være nok for deg å spise sunt igjen, om du følte deg bra generelt på ketolyse-kosthold.
Uansett, Siljevi har også rett, legen har en egen kompetanse, men da må du også si at du ikke har det dårlig psykisk lenger, men at du føler deg slapp og i uform.
Be om å få ta blodprøver, hele smørbrødlista til Torkil om du ikke gjorde det i første omgang, det kan hende at det å gå tilbake til det gamle kostholdet har påvirket det negativt, og jeg kan love deg at det er motiverende å se hvor fine prøvene dine kan bli på riktig mat
Om du har en ok lege som du kan gjøre dette i samarbeid med og som kan følge deg opp på kostholdet, så er det det aller beste!

Ellers vil jeg takke deg for at du deler av deg selv om et såpass vanskelig tema! Som du sier, så er jeg sikker på at dette er til fordel for andre som sliter med lignende

Masse lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat