Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-08, 12:38   #250
msplum
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 52
msplum er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hjemkomst fra toukers ferie i går kveld - første veiing i dag tidlig... Minus to kilo

Har lett rivieraen rundt etter ren mat og omeletter med stor suksess og laget mye mat i leiligheten. Det gikk kjempefint. Men på kjøreturen ned og opp igjen var det en utfordring av de store å leve lavkarbo - det finnes ikke noen verdens ting å spise noe sted på veien...

Men - jeg var bevæpnet med eurodiettmåltider i tilfelle det skulle bli vanskelig, så det gikk da på et vis likevel. Til og med i Eurodisney - og der sukrer de _alt_.

Vekttapet kunne kankjse vært større, men jeg er kjempefornøyd uansett jeg. For omsider sitter ketosen slik den skal. Jeg må bare holde meg under femten g karb i døgnet viser det seg. Så jeg spiser kun grønnsaker og noe rømme / fløte med karb - ehm... Og rødvin...

Hadde det ikke vært for lange deilige kvelder med kjempeutsikt og rødvin hver dag, så hadde jeg kanskje tatt en kilo til, men det spiller ingen rolle. To kilo med ferieinnstillingen på maks og kos, kos kos er toppers, og jeg har det superdupert!

WOW! Det er jo knallbra! Så flink du har vært!

Jeg må bare få si at jeg tror virkelig at det har løsna for meg nå. Hadde en liten snikveiing i dag og da viste vekta 1,3 kilo mindre enn i går - og så lavt har den aldri vært. Jeg noterer den ikke som offisiell men håper at det er et tegn på at jeg nå er over platået mitt.

NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat