Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-08, 21:10   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Har noen spørsmål, jeg...

hei og velkommen hit
Regner ikke med at du skal gå på Ketolysekur siden du ikke skal ta av mer enn 7 kg, ketolyse er anbefalt de med over 10 kg overvekt. Så en generell lavkarbodiett ville nok være det riktige for deg. Er dessverre ikke ekspert der, men det er mange her inne som er utrolig dyktige på det. Går selv på Ketolyse og holder meg under 15 g karbs for dag. Har i snitt gått ned 1 kg i uka siden jeg begynte. Og har heller ikke hatt noen sprekk så kan ikke si om du vil gå opp, men hvis du spiser en is en dag kan ikke det gjøre så altfor stor skade, så lenge du er tilbake til opplegget dagen etter
Når det gjelder foreldrene dine så er det ikke lett å si hva du skal gjøre. Kjøpe boka til Dr. Torkil kanskje og tving dem til å lese den Det virker iallefall
Og masse lykke til med dine kg, det kommer til å gå så bra da

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat