Sv: hvorfor ikke ketolysekur for oss som skal ta av mindre enn 10 kg?
Jeg fikk et tips av jenta som legger neglene mine ; ) prøv ketolysekur! Hun sa at nesten alle hun kjenner og familien hennes har prøvd dette, og samtlige har gått ned i vekt. Først veldig raskt (inntil 10 kilo på 14 dager!!!) deretter saktere, men jevnt og trutt. En i familien har gått ned 8 kilo på 14 dager, en annen 50 kg (!) på 6 måneder. jeg kan ikke skjønne at det kan være noe problem for oss som "bare" skal ned noen få kilo å prøve kuren : ) jeg selv vil gjerne ned 5-7 kilo før ferien som er om 14 dager.
Jeg har bare ett problem! Og det er at jeg nesten må slåss med meg selv for å få meg til å spise fett!! Det strider jo imot alt jeg tidligere har lært. Jeg spiser ikke sukker (har ikke brukt sukker bevist på mange år, men går allikevel ikke ned noe..) men, om jeg har vært forsiktig med fett generelt, så har jeg klart å gå ned litt i perioder.
Nå skal jeg spise fett, og DET er vanskelig det *ler*
Er villig til å gi denne kuren en sjanse..om den klarer å få meg ned i vekt før ferien, lover jeg å sverge til den heretter - går jeg derimot opp igjen det lille jeg har klart på den "gamle" fettfrie måten, så vil jeg neppe ha tillit til den igjen 
Krysser fingrene for en slank sommer ; )
|