Svetting
Jeg har hele livet slitt med sterk svette 
Det er såpass kraftig at det stadig er pinlig. Jeg trenger ikke mer enn gå hjemmefra til butikken før svettetokten setter inn for fullt, og vel inne i butikken renner det fra hodebunnen og ned i ansiktet. Det er ikke nødvendig at jeg anstrenger meg for at jeg skal svette. Det holder å være i en rom med litt høy luftfuktighet.. ingen andre synes det er spesiellt varmt, ingen svetter... bare jeg 
Dette forringer min livskvalitet betraktlig, og jeg har prøvd alle kjerringråd og kostholdsmidler som finnes i handelen! Jeg gir opp! Har kapitulert, og prøver nå bare å unngå situasjoner der jeg vet at svettingen kan oppstå..
Det gjør meg trist, får meg til å føle meg lite attraktiv (sminken renner av, håret flater ut, klærne blir våte osv..) Det er slitsomt nok å finne klær som passer en litt overvektig kropp (ikke mer enn 5-6 kilo overvekt da..) i 40-årene, om jeg ikke også alltid må gå i svart eller hvitt for at klærne ikke skal se våte ut ...
Noen som har noen gode råd mot dette?????
Folk erter meg om at jeg er i overgangsalderen, men da har jeg jo vært det hele mitt voksne liv!! Jeg har ikke kommet i overgangsalder, så plagene er ikke grunnet det!
Tør ikke tenke på hva som skjer når overgangsalderen virkelig setter inn! 
Er det flere som sliter med dette... altså virkelig sliter??

|