Tråd: Erstatninger
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 07:49   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Erstatninger

Det er mange brødoppskrifter her inne du kan bruke. Ketolysebrød, Lollipopbrød, Isetbrød osv, det er mange gode. Se på oppskriftsdelen og på "bakst", der ligger det en hel tråd med bare brød-oppskrifter.
Dette med fett tar litt tid, jeg var også helt anti-fett da jeg satte meg inn i lavkarbo for første gang. Men jeg lærte fort at fett ikke er farlig etter å ha lest diverse dokumentasjon/bøker om dette.

Poteter, pasta og ris kan være et savn for noen, men bruk grønnsaker! Blomkål er en fantastisk erstatning for potet og ris. Du kan bruke den naturell eller gratinert, du kan rive den til "riskorn" og steke/dampe den, eller du kan mose den sammen med fløte, smør og krydder og få en "potetmos".