Faller i koma (igjen)
Trenger litt råd og hjelp her da jeg mistenker at dette kan ha noe med mitt kosthold å gjøre.
Jeg kjenner veldig til problemet fra jeg spiste sukker (før-ATkins) JEg falt da i komalignende tillstander ved fire-fem-seks tiden. Da gikk det nesten ikke an å vekke meg, selv om ungene sto å dro i hver sin arm var jeg helt borte. Forferdelig plagsomt og grusomt følte jeg det var.
Så ble jeg veldig bra av dette på Atkins, for å oppleve at dette kommer mer og mer tilbake. Det kan også ha noe med at jeg har sovet dårlig siste nettene og naturlig er sliten, men jeg følger det er koma-tilstander jeg faller i og ikke naturlig søvn.
Jeg mistenker derfor kostholdet mitt og at det kan ha noe med blodsukker å gjøre.
I dag hadde jeg to sesamknekkebrød a 5 karb. hver med salami og vann klokken halv åtte.
Til lunch glemte jeg matpakken og spiste et halvt eple (eneste annet enn brød jeg kunne ta)(Gikk ut av ketosen etter den)Dette var klokken halv tolv.
Ved tretiden spiser jeg et knekkebrød til med salami og klokken fire blank faller jeg i koma-søvn. Noe som ikke er så lurt når man er den som skal passe på datteren sin og er den eneste voksne personen i huset. Men det er så ille at jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken. Det er grusomt!!
Jeg er ofte sløv med å innta lunch. Den kan komme veeeeeldig sent. Og det virker som om det er etter at jeg da inntar lunch at jeg faller i koma. Kunne forstått det hvis lunchen da besto av masse hurtige karboser, men som oftest er det ekstremt karbofattig det jeg inntar til lunch.
Er det noen kloke mennesker der ute som har noen tanker om dette? Skulle gjerne funnet årsaken og gjort noe med det.