Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 13:58   #1
Siljevi
Juniormedlem

Siljevi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Siljevi er på en erverdig vei

Nå blir alt bare rot ...

Først av alt, jeg beklager om dette blir et litt personlig innlegg. Jeg håper det går bra, og at ingen føler seg støtt over et innlegg som dette.

Første ganen jeg gikk på ketolyse, så gikk alt som det skulle. Jeg spiste rett ( nok fett , og karbohydrater etc) og alt var bare velstand. Helt til jeg hoppet av og begynte å spise som før( men det er en annen historie)
Når jeg nå begynte igjen på ketolyse for knappe 14 dager siden blir bare alt rot. Jeg har en fortid med spiseforstyrrelser når jeg var yngre og trodde at alt var bra nå. ( ca 10 år siden)

Men, det er det tydligvis ikke. Jeg fører hysterisk matregnskap med inntak av fett, proteiner, kalorier og karbohydrater, og begynner å komme inn i et spor hvor jeg blir veldig glad hvor lavere tallene er. Jeg vet jo at dette er helt feil. Det resultere i at jeg ligger på et veldig lav inntak av kalorier, fett og tilnærmet ingen karbohydrater. Vekten går jo nedover, men sammensetningen av hva jeg spiser er jo ikke bra, pluss at det er alt for lite.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå for å snu dette, jeg er klar over problemet men huff.

Dette ble kanskje dumt å skrive, men lurer på om noen er eller har vært i en lignende situasjon og hva de evt gjorde for å komme ut av den. ( sånn på egenhånd)

Mange klemmr fra en fortvila sørlendig

Siljevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat