Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-08, 22:49   #1
tommygutt
Seniormedlem

tommygutt sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 48
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Kona på ketogen kost

Etter å ha vært litt lunken til mitt nye kosthold, tok jeg fruen med på Fedonklinikken for ett par uker siden, da jeg mistenkte at hun kunne være insulin-resistent. Etter å ha lest rundt på dette eminente forumet med all den kunnskapen, ble hun også selv overbevist om at det var verdt et besøk til Fedon & Co. Tre uker etter har jeg fått en ny kone som smiler til livet hver dag. "Insulin-pølsa" rundt magen er snart historie, hun disker opp den ene lavkarbo-godbiten etter den andre, leser alt hun kommer over rundt emnet mat og lavkarbo og snart er hun jammen i gang igjen med trening også, uten å gå på en smell pga et håpløst blodsukker-nivå. Etter snart 8 år med ring på fingeren, kan jeg med trygghet si at fruen i huset er mer sexy en noen gang

Med en god dose motivasjon og pågangsmot, kan man faktisk endre livet sitt til det bedre med noen enkle grep, som også gir MYE bedre livskvalitet på kjøpet.

Jeg ønsker derfor alle som sliter eller ikke sliter med motivasjonen, lykke til med sommeren og håper at dere kanskje finner enda mere motivasjon i nok et strålende lavkarbo-resultat fra dette huset

Vil man så kan man!