Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-08, 10:58   #5
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hvorfor kalium?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

(klipp) Dessuten må jeg virkelig si at jeg synes disse pakkene er rådyre, særlig dersom man ser på hvor mange tabletter som faktisk er oppi hver boks!

Jeg vet ikke om kosttilskuddene fra nettbutikken til ketolyse egentlig er så dyre? For 50 dagers forbruk er det kr. 327 + kr. 89 for porto/eksp. Det er litt over 8 kroner dagen.

For noen år siden gikk jeg en periode på Lindbergklinikken. De solgte ikke selv noen produkter, men anbefalte visse tilskudd (som jeg ikke husker nå). Fikk da hjelp av en venninne (med fagkunnskap) til å sette sammen tilskudd som passet til ketose. En ting var at det ble fryktelig mange piller å ta. Men det var også en MYE dyrere løsning å kjøpe det jeg trengte hver for seg. (Og da måtte jeg i tillegg betale i dyre dommer for konsultasjon i Oslo, reise og overnatting etc. Nå har jeg boka og dere ! Men nå snakker jeg meg visst bort )

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat