Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-08, 12:31   #8
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvorfor kalium?

Opprinnelig lagt inn av Kattemor, her.

Og en ting til.....

Jeg raste jo ned to kilo på 4 dager... men har nå gått opp en av dem igjen Er det vanlig? Jeg har unngått karbo så langt jeg har kunnet, og har maks fått i meg den anbefalte dosen på 15 karbo om dagen..., men uten boka er det ikke lett å si om jeg gjør ting riktig. Livredd for å gå opp MER enn jeg var i utgangspunktet...

Er ikke så veldig uvanlig det. Kommer helt an på hvor man er i syklusen og hva man spiser. spiser man mat med stort innhold av salt kan det fort resultere i noen hundre gram opp dagen etter. Detkan være lurt å finne en spess dag i uken (f.eks fredag) hvor du har en fast veiedag. Da ser du det reelle tallet. Veiing hver dag kan være med på å senke motivasjonen (ulikt resultat dag etter dag - opp\ned)

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat