Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-08, 18:25   #39
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere nye på Skaldemann?

Opprinnelig lagt inn av Ulva, her.

Eg e ny, dog litt skeptisk, men eg ønsker meir enn alt å gå ned i vekt, for eg ønsker meg barn og sånn som ting er no, får vi ikkje det til, pga av min overvekt.

Eg bestilte boka i går og begynnte nedkuttinga av karbohydrater i dag, kjem til å bli tungt men klarer eg å gå ned dei 30-35 kg eg er overvektig så kjem det til å være så verdt det

Det kan være vanskelig å kutte karber de første dagene/første uka. Kroppen skriker etter karbohydrater til den har blitt vant til normal mat (fet, proteinrik mat).

Men, det er ikke så vanskelig når man begynner å merke de gode helseeffektene av lavkarbo! Lykke til! Dette klarer du fint!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat