Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-08, 01:37   #14
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor ikke ketolysekur for oss som skal ta av mindre enn 10 kg?

Vet ikke om jeg heller har et fullgodt svar, men jeg mener at noe av grunnen er at dette:
1. Ketolysekuren er som ordet sier en kur. Under denne kuren må en totalt legge om kostholdet. Kuren er veldig streng.
2. Når en har nådd ønsket vekt bør en ikke gå tilbake til "normalkost", men fortsatt holde et lavt KH nivå ellers kommer kiloene raskt tilbake.
3.Derfor tror jeg at en person som ikke har mer enn 10 kg å ta av ( og som kanskje ikke har vært "jojo slanker" i mange år) heller bør endre kostholdet ved å redusere KH innholdet noe eller kanskje betraktelig! Kurer ala Fedon Lindberg kan kanskje just være det eneste de trenger for å få bort de uønskede kiloene.
Selv har jeg gått på Ketolysekuren men godt resultat, men jeg hadde over 30 kg å bli kvitt. Jeg har også for flere år siden gått på Atkins med godt resultat, men gikk da etter hvert over til "normal kost". Det skulle jeg aldri ha gjort!!!
Selvsagt ønsker alle å fort bli kvitt kiloene, men det viktigste er at en kan trives med kostholdet og likevel holde ønsket vekt over tid!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 17-07-08 kl 01:45.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat