Tråd: Saus
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-08, 10:32   #12
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Saus

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, soyamelk, soyafløte eller havrefløte.
Jeg er også blodtype 0, men jeg merker at kroppen har godt av melkeprodukter. Men alle er jo ikke like.

Hadde en syk opplevelse i går. da hadde jeg ikke spist noe melkeprodukter siden søndag og så smakte jeg på noe greier hvor det var majones og rømme i. Fikk så sinnsykt mageknip etterpå og ble skikkeli kvalm. Om det var det som gjorde utslaget, vet jeg jo ikke, men liker å tro det siden knipen kom rett etter jeg hadde spist det.
De dager hvor jeg har unngått å spise meieriprodukter har magen min vært veldig fin. Det er den jeg har hatt problemer med i alle år. Mye vondt, den er hard som en stein og er vond å holde inne. Men nå er alt over

Skal holde meg til blodtypemat en god stund å se hvordan kroppen reagerer. Hittil er jeg veldig positiv

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat