Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 00:14   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Drøm om 0-carb syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Vet ikke hvordan det er med Heistad og det andre du spør om, men tenkte jeg kunne tipse om dette , det er i hvertfall et syltetøy med 0 karber. Må bestilles på nett da, men det er masse annet lavkarbo"snacks" på den siden også, så jeg har i alle fall ikke noe problem med å fylle en handlekurv der inne

Nei, dette er nok ikke et syltetøy med 0 g KH. Innholdsfortegenlen sier at det er 0 g KH pr 15 g. I de norske reglene er det lov å skriv 0 g pr 100 g matvare, dersom matvaren inneholder mindre enn 1 g pr 100 g. I dette tilfellet gjelder nok andre regler.- desverre.
Når en ser en slik fortegnelse der alle verdier er 0,- ja da burde det nesten være vann!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat