Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 14:16   #6
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Dette med lavkarbo som livsstil ...

Det er stor forskjell på å ha ett karborikt kosthold og å ta seg en karborik middag på restuarant ved spes anledninger.
Jeg gjør det en sjeeelden gang, men det er rett og slett fordi kroppen min hater karbohydrater, jeg blir så annerledes i kroppen etter den har fått mer enn 50 karber. Pyton. Så jeg er vel av dem som holder emg til lavkarbo-ganske strengt. Bortsett fra i ferier ol, og da er det jo skippertak etterpå

Jeg vil aldri tilbake til det som ga meg overvekt, depresjoner, "angst" og nedstemthet... Lavkarbolivet har kommet for å bli, det er ett valg jeg har tatt og skal stå ved for evig!

En annentinger at det er jo det man trykker i seg i hverdagen som er det utslagsgivende, til fest og anledniger en gang i mnd er det jo ov, det blir man ikek feit av, det er det å klare å stoppe igjen da...