Opprinnelig lagt inn av studentberta
Hei.
Jeg har hittil gått ned 20 kg med denne kuren, og erfart at tablettene er til stor hjelp. Kromtablettene tar bort søthungeren og øker forbrenningen slik at den er på topp hele døgnet. Jeg spiser to pr. dag, en om morgenen og en om kvelden. Selen tas midt på dagen, og inneholder stoffer som vi får for lite av når vi spiser lite karbohydrater. Jeg har også problemer med å huske tablettene, men jeg drikker vann om morgenen og da har jeg lagt kromtablettene ved siden av vasken! Vanskelig å glemme dem da... Selentablettene har jeg med meg på skolen om dagen, og husker dem for det meste. Jeg har hatt en lang pause siden jeg hoppa av kuren, og jeg har hatt problemer med å starte igjen fordi jeg har stått stille og vært veldig sjesken på søtt. Har nå kommet godt i gang igjen, og nå har jeg husket å ta tablettene så nå går det nedover igjen . Ønsker deg lykke til, dette klarer du!!!
Studentberta
Hei Studentberta!!
Når jeg hører du går ned i vekt og at tablettene har sin effekt, blir jeg gira. Håper kiloene fortsetter å gå nedover... Må vel kjøpe tabletter over helga..
Hilsen Nirren