Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-08, 13:40   #12
Belseblubb
Medlem

Belseblubb sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Litt opphengt i lavkarbo?

Jeg hadde også forleden et mareritt om at jeg spiste brødskiver. Stappet i meg en m gulost og en m peanutsmør (som jeg ikke liker engang.. ) før jeg "kom på" at jeg var på lavkarbo. våknet med panikkangst fordi jeg også følte at jeg hadde ødelagt alt. Utrolig digg å innse at det bare var en drøm.

-men ja, det hadde jo vært deilig om man kunne drømt slik litt oftere hvis det tilfredsstilte f.eks. store sjokoladebehov, eller sørlandschipsbehov, ostepop osv, osv.. Men når det er sagt, så er hverken behovet så stort lenger, og heller ikke gleden de gangene man evt sprekker, så trenger i grunnen ikke slike fråtsedrømmer.

Hadde en sprekk for ca 2 uker siden, hvor jeg dyttet innpå alt jeg ikke kan ellers; pizza, sørlandschips, sjokokuler m hasselnøtter fra lille nøttefabrikken . Bortsett fra sjokokulene, kunne jeg spart meg hele greia! Har bet for det i ettertid for å si det sånn. Føler meg fremd ekkel og feit igjen, gikk opp nesten tre kg, men har fått av 1 igjen heldigvis... Ja, ja, en liten avsporing, men følte jeg måtte bekjenne mine synder..

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat