Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-08, 13:55   #1
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

F*** at jeg lot meg lure ... (Bokklubb)

Og nå får jeg FAEN med ikke meldt meg ut igjen.

Det hele startet med at jeg ble oppringt og de sa jeg hadde et gavekort på 750 kroner osm jeg kunne bruke på bokklubben.no uten å betale noe. Jeg trengte ikke forplikte meg til noenting og trengte heller ikke betale noe.

Men nå som jeg ikke vil være medlem lenger og jeg meldte meg ut, får jeg faen med en regning i posten på nesten 600 kroner fordi jeg meldte meg ut uten å vært ut medlemsperioden som var på et år.

Og nå, når jeg prøver å ringe dem og med en gang jeg nevner at det gjelder en faktura, legger de på. JÆVLA PØBLER!!!!
Men nå ringte jeg til sentralbordet (selv om de sa at de ikke hadde noe med dette å gjøre) og de sa at de skulle be de på medlemsskapavdelingen om å ringe meg opp igjen. SATAN...... nå er jeg så JÆVLI forbanna. Skjønner ikke at det er mulig å lure folk på den måten.

De sa KLART i fra om at jeg IKKE trengte å binde meg til noenting, men kun bruke de pengene jeg hadde fått og melde meg ut når som helst uten at det kostet noe

Men hva gjør man om man ikke får tar i noen før betalingsfristen på fakturaen går ut?????

FAENS JÆVLI DRITT!!!!! FAENS JÆVLI kjærrlig som lar meg lure

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat