Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-08, 17:19   #12
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Faen at jeg lot meg lure....

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Hei
Jeg er også medlem av bokklubben. Jeg fikk også beskjed om at for å få medlemspakken til denne prisen så måtte jeg være medlem i ett år. Jeg Kommer imidlertid aldri til å melde meg ut for jeg er kjempefornøyd med både bokutvalget og prisene deres. Har også meldt meg inn i flere klubber som de har og synes det er utrolig enkelt å administrere medlemskapet.
www.bokklubben.no så har du en egen siden som du logger deg inn på med medlemsnummer og postnummer. Der kan du avbestille hovedbøkene med et tastetrykk og det har funket hver gang for min del. Hver gang det kommer en hovedbok kommer det en mail og du får ca en mnd på å avbestille. Bøkene du kjøper kommer dessuten hjem til deg portofritt!

Men, enig i at du har blitt behandlet ganske så firkantet. Hadde nok ikke vært fullt så positivt innstilt til dem om det samme hadde skjedd med meg.

jeg synes også de har utrolig bra priser der inne, både på filmer og på bøker. Har fått en bokhylle av mamma, som bare er noen få bøker i, så det er jo egentlig på tide å få fylt opp den med bøker, og ikke mye annet dritt.
Men skal vi se hvor mange bøker jeg ender opp med dette året. De tre jeg har fått til nå var i vert fall bare ræl!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat