Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-08, 13:17   #5
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?

Dette hørtes ikke godt ut. Det er nok viktig at du drikker mye vann. Du mister mye væske i starten av kuren som må erstattes. Hvis du skal forbrenne fett trenger du vann til den prosessen også. Folk er vel litt forskjellige i forhold til fett. Når jeg får i meg for mye fett får jeg litt løs mage, men det går fort over. Da er jeg som regel ganske fornøyd, for da forstår jeg at jeg i hvertfall har fått i meg nok. Du trenger fett for å forbrenne fett.

Jeg vet ikke så mye om Seroxat. Jeg vet at endel medisiner gir vektøkning og kan hindre vektnedgang. Uansett så tror jeg at ketolysedietten er verd å prøve. Du kan jo kanskje stille et spørsmål om medisinene dine til legen, Torkil, som av og til er her inne.

Lykke til.