Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Opprinnelig lagt inn av Sophie, her.
Ok begynner å bli sulten nå.
Kan jeg steke karbonadedeigen i meierismør, tilsette wok blanding (broccoli, blomkål, gulrot, minimais, vannkastanje), surre litt sopp. Blande alt med litt creme fraice og matfløte.
Er det ok frokost/lunch/middag for meg i dag?
Har ikke spist, kun væske inntak. Føler meg "fullstappet" i magen, men sulten i resten av kroppen.
Stek den i meierismør du! Det er det beste å steke i etter min mening. Om du fortsatt føler deg sulten, så prøv å drikk litt vann. Tørstefølelsen kan faktisk være forsvinnende lik sultfølelsen. Da jeg var ny på dette kostholdet, så tok jeg alltid litt mindre mat enn jeg trodde jeg ville ha, spiste det, ventet i fem-ti minutter og om jeg fortsatt var sulten, så spiste jeg litt til. Man blir mett på proteiner og fett mye fortere enn på karbomat, og kroppen klarer seg lenger på det. Det er mye kroppen må venne seg til 
Nå har jo ikke du noen klar kostholdsfilosofi, men jeg holder meg unna gulerøtter fordi det er så mye stivelse i dem, holder meg til grønnsaker som vokser over jorden, bortsett fra de ulike typene løk. (Og så synes jeg at kokte/stekte gulrerøtter er skikkelig æsj )
Opprinnelig lagt inn av Sophie, her.
Nå MÅ jeg ha mat. Usikker på hvordan jeg går frem.
Har nå stekt karbonadedeig, masse sopp og wok grønnsaker.
Hva gjør jeg nå?
Tilsetter matfløte eller creme fraice eller beggedeler? Noe annet?
Dette blir mitt første måltid i dag kl er nå 15. Jeg er skrubbsulten i kroppen, men kjennes mett i magen....???? Rart.
Skal jeg tilsette mer eller ikke?
Gjør som du vil Hva liker du best? Kremfløte er forresten bedre enn matfløte.
Du burde virkelig lese en bok. Jeg lånte Fedons metode på biblioteket 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|