Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-08, 15:38   #12
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Heisann,

hiver meg på her jeg også

Tenk naturlig når du skal spise - alt som er naturlig fra naturens side. Ingen ferdig-poser osv. Gjør du det, kan det n e s t e n ikke gå feil.
Kutt ut - helt og holdent - alt som har stivelse i seg, sukker, hvetemel, grønnsaker som vokser under jorda (noe av det kan du ta inn igjen når du er fornøyd med resultatet - men, aldri for mye av det uansett).
Det er masse mer også som inneholder stivelse, som man ikke tenker over - derfor viktig, som flere poengterer, at du leser en bok om emnet og "utdanner" deg i denne dietten - det er mange fallgruber om man er helt novise.
Frukt er også "forbudt" i begynnelsen - men, kan spises etterhvert. Alt dette fordi kroppen din må settes i modus til å "komme i gang".

Det er viktig også at du har 3 elementer i hvert måltid - protein, naturlig fett, riktige karbohydrater. Jo grønnere grønnsakene er, jo bedre.

Det er MASSE oppskrifter å finne her på forumet, det er en fryd å bla seg gjennom - gjør det!

God klem, og lykke til!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat