Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-08, 19:37   #32
Sophie
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Jeg bruker selskapsdressing som jeg kjøper på bl.annet mega. Fader martin står det på boksen. Mulig den ikke er optimal, men jeg kommer ikke til å bytte den ut pga at jeg elsker den og får ikke i meg salat uten. Ikke spis tomater hvis du ikke liker det, da er det bedre å bruke karbsene på noe du liker vettu
Jeg spiser ikke fett annet enn til middag stort sett, da har jeg hovedtyngden av fett.
Ellers spiser jeg salat på dagen og en omelett eller lignende hvis jeg er sulten på kvelden

Da skal jeg sjekke opp den dressingen. Jeg elsker rømmedressingen til Idun, men ser jo nå at den inneholder sukker

Jeg orker ikke omelett. Spiste 2 kokte egg til frokost. Jeg er vant til at jeg normalt spiser ett egg ca hver 3 uke, så det blir litt voldsom start for meg. Middag var fet med creme fraice, jeg er vant til å ha ikke fett i kostholdet mitt (med bortsett fra halvfabrikata som jeg brukte innimellom). Jeg tror en salat blir bra for meg nå.

Ps. Fant nå en annen dritgod dressing i kjøleskapet. Den heter "Kjerneolje". Det er steirisk Gresskarkjerneolje. Ingentilsetningsprodukter og mindre enn 0.1 gr karbohydrat pr 100 gr. DEN må vel være topp??

Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat