Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
pazuza - jeg har det sånn hele veien jeg. Ned to kilo, opp igjen en kilo, en kilo til opp, en halv ned, to ned igjen, to opp igjen osv.
Men hvis jeg tegner inn alle målingene på en kurve ser man godt hvordan vekten kryper jevnt og trutt nedover hele veien selvom den svinger fra dag til dag. Det gjennomsnittlige måleresultatet synker heldigvis hele veien.
At det er en kilo opp en dag kan være feks at du har spist spekemat dagen før - da trekker kroppen litt mer vann til seg, eller om du har trent hardt, da veier ihvertfall jeg som regel en kilo mer dagen etter, eller om du har vært på do etc etc 
'
hei smilefjes
godt at det ikke er bare jeg som sliter med vekten opp å ned, er nk sant det du sier, å muskler veier jo oxo litt mere en fett oxo, har jeg hørt.
jeg snik veide meg i dag tidlig å da hadde jeg gått ned til 66,8
er litt nedtur å se på vekten at man har gått opp igjen, å en lettelse når den har gått ned igjen hehe. i grunn litt forvirrende oxo synes jeg da.
etter det jeg har forstått så vil vekten ha gått ned igjen, når kroppen har stabelisert seg, med muskler å alt, får det er jo en del kroppen må vennes til å jobbe med, tror jeg når man går på denne dietten her.
jeg har nå endelig rotet meg til å bestelle boken, slank med ketolyse
den gleder jeg meg til å få i posten, naboen har akkurat fått sin, å jeg har tittet litt i den, den så kjempe fin ut.

|