Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-08, 09:07   #41
Sophie
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Ja da har jeg fullført to dager med nytt kosthold og skal starte på mitt tredje.

Dag 1:
Lunch/middag: Karbonadedeig stekt i meierismør med wok grønnsaker, sopp og cremefraice.
Kvelds: 100 gr bacongull

Dag 2:
Frokost: 2 egg, 1 påleggskinke m/majones
Middag: samme som dag 1
Kvelds: Issalat, 150g kyllingskinke med 1 ss gresskarolje

Dag 3 tenker jeg blir:
Frokost: Eggerøre av 2 egg med gressløk og kyllingskinke (stekes i meierismør), agurk og paprika ved siden av
Middag: Wokgrønnsaker med fiskebiter (sei, torsk, laks), jeg skal steke dette i meierismør, men skal jeg tilsette mer fett her? Hva i såfall? Kan jeg feks ha rømme ved sidenav?
Kvelds:?

Jeg har drukket vin, kaffe og vann.

Har dere kommentarer til dette? Sliter litt med alt fettet, savner overhode ikke ris, potet, pasta eller brød, men har veldig lyst på rugsprø med mager ost og eple Kunne også tenkt meg en liten blanding rødelinser, kokt i vann og basillikumbuljong og rørt sammen til en purrè, men det blir vel alt for mye karber tenker jeg.

Ble kvalm og dårlig i går og magen ble kjempestor. Kjente meg så kvalm av det uvante fettet. I natt kl 4 våknet jeg og måtte løpe på do, full diarè. Er dette vanlig? Det var helt ille.

Nå når jeg nå sto opp, føler jeg meg fin i magen (den har normalstr igjen nå, var nok noe form for "gjæring" der i går siden den ble så stor)er ikke kvalm, men har fortsatt den "fett"smaken i munnen jeg ikke liker. Gikk på vekta..
54,3 kg. Det betyr 700gr ned på 2 dager! Men bør jo selvfølgelig ha i mente det at jeg hadde diarè i natt.

Takker igjen for all hjelp, og håper noen fortasatt orker å titte innom og hjelpe litt på veien med å finne ut hvilken matfilosofi som passer best for meg

Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat