Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-08, 12:33   #8
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo den eneste riktige veien?

Så bra - tror du finne kjapt ut av det, jeg. Diare - det er vel like vanlig som uvanlig tenker jeg. Noen får det motsatte. Jeg får ekstrem diare om jeg spiser sjokolade søtet med maltitol (tror jeg det heter).
Det må være en god følelse for deg å lese om dette her, og se at du har levd tilnærmet dette i lengre tid! Det blir kanskje ikke så vanskelig for deg å kutte ut potet/pasta/ hvetemel/sukker etc.
Jeg har også levd tilnærmet fedon i mange, mange år, så for meg var det ikke vanskelig å legge om kostholdet, siden jeg lå¨så tett opptil det. Det jeg har hatt MEST vansker med å endre, er å ikke være redd for fett. F eks nå har jeg kost meg med en iskaffe. Med 1 dl fløte! Helt aldeles NYDELIG for en som ikke har unnet seg en skvett H-melk i kaffen en gang pga fettet
Lykke til videre!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat