Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-08, 23:04   #61
Sophie
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Sandra, her.

Hei! Ser at de andre kar kommet med mange tips ang mat. Jeg lurer på: Du er sikkert aktiv med ungene, men jeg ser at du har en stillesittende jobb. Har du mulighet til å trene mer? Løpe med barna? spille fotball med dem? herje (så blir de samtidig trøtte til de skal i seng ) Trening er supert både for å gå ned i vekt og holde vekten etterpå. I tillegg vil du gjerne få mer muskler der du ikke ønsker å bli mindre.

Ja, er normalt aktiv med barna (ut på tur og lekeplass, ball i hagen og evig husarbeide og mekling med to jenter på 4 og 1.5 år. Sitter ikke akkurat i sofaen. Ser sikkert på tv 1 time tilsammen i løpet av en uke.

Har nå for ett par uker siden startet opp jogge/løpe program fra iform.no løper ca 20 min 3 ganger i uken, dette skal økes på og bli til løping 60 min 3xuken, men må følge programmet. Mer er det ikke lett og få til med stort hus, full jobb og to små barn. Har akkurat sagt opp mitt abonnement på SATS. Jeg må kjøre frem og tilbake, det tar for lang tid i min livssituasjon med små barn.

Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat