Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-08, 11:01   #1
~Rosa Skydått~
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 40
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Spiser jeg riktig?

Jeg lurer på om jeg spiser riktig, og håper at dere kan gi meg litt veiledning ift det jeg spiser er riktig eller ikke. Så her legger jeg ut noen dagers matdagbok, så kan dere få titte litt på den hvis dere orker.

Dette har jeg fortært denne uka.

Mandag

Frokost: 3 skiver lange baconstrimler (fra Euroshopper, dette varierer men jeg har oppdaget at den fra Grilstad smaker best!). To egg vedsiden av.

Lunsj: 6 skiver med Speziatokylling fra Grilstad. Et kylling og et kjøttspyd fra Statoil (det var ikke noe salat igjen på Rimi).

Middag: To BBQ Marinerte kyllingfiletburgere fra Prior. Litt salat...

Kvelds: Tre skiver bacon, to egg.

Trening: 40 minutter tur

Tirsdag
Frokost: Ristet soyabrød med to egg.

Lunsj: WOK fra HOT WOK CITY

Middag: Pizza

Kvelds: En Atkins sjokoladebar.

Trening: Itteno i dag.

Edit: Jeg var veldig usikker på Wok'en fra Hot Wok City, så nå sjekket jeg om jeg var i ketose, noe jeg IKKE var. Det betyr at man kan IKKE spise WOK, ihvertfall ikke den jeg spiste, for den var det for mange karbohydrater i. Søren ta at ikke restauranter har varedeklerasjoner!

Onsdag

Frokost: Samme som alltid: To egg, 3 skiver med bacon

Lunsj: Ostepølse med bacon fra statoil.Uten brød såklart!

Middag: Ca 200 gram seifilet med salat

Snacks: Hmm... tror jeg kommer til å ta egg og bacon i kveld, med te!

Trening: Har bare gått til jobben i dag (40 minutter), og bært en del plantejordsekker (50 liter) for kunder.

Torsdag

Frokost: 2 egg, 2 skiver bacon

Lunsj: Salat (grønnsalat, agurk og fetaost med party dressing)

Middag: Kyllingfilet med lik salat som jeg hadde til lunsj

Kvelds: 2 egg og 4 skiver bacon

Trening: 80 sit - up, 10 armhevninger på knærne og 30 benløft.

Fredag

Frokost: 3 skiver bacon og to egg

Lunsj: Hoppet over lunsj i dag, noe jeg sjeldent gjør, men det var ikke så bevisst heller, for plutselig var det middag.

Middag: Og jeg skulle spise pizza med salat, men etter jeg hadde satt pizzaen i ovn, så fant jeg ut at: Jøss, jeg HAR jo ingen salat. Så da ble det bare ett pizzastykke.

Kvelds: 3 skiver bacon og eggerøre av to egg.

Trening: 30 knebøy.

I dag tisset jeg på en pinne og den var fremdeles hvit... jeg syntes nå dette ser riktig ut, men hvis noen kan komme med råd, så hadde jeg vært svært takknemlig!

~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat