Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-08, 12:34   #2
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd, skal snart på ferie.

Først av alt ønsker jeg deg en fin tur! Det første jeg tenkte på, var å spise burger, men uten brød. Man kan jo bestille burgertallerken. Og be om ekstra salat (det gjør jeg). Eller pølse uten brød. Nøtter i veska i tilfelle krise er et must.
Og der du skal, kan du grille der? I så fall kan du jo se fram til en haug med nydelige måltider
jeg er enig med deg, ingen grunn å ikke forsøke å holde på kostholdet når man er på ferie. Men kanskje løse litt på snippen - f eks unne seg en is i ny og ne, eller som jeg har gjort, spist en HEL kurv med jordbær, klarte bare ikke å stoppe.
Da jeg var på hytta, spiste jeg sånne Sæthre fiberkjeks. Kun 3 g karber pr liten skive. Der var så godt! med rekesalat, kokt skinke, agurk, tomat og spirer. Man går gjerne ikke ned så mye, men heller ikke opp.
Kos deg uansett masse på ferien!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat