Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Det er overhode ikke merkelig at du har gått ned 1,4 kg. Dette er i all hovedak vann. Da jeg begynte lavkarbo igjen for noen måneder siden gikk jeg ned 3,4 kg første uka - andre har rapportert om mye mer. I all hovedsak vann som kroppen kvitter seg med.
Jeg synes du spiser riktig, men kanskje litt lite? En Yoplait med noen mandler til middag??? 4 tynne synnøve gulostskiver med litt grønn paprika + 5 mandler til kvelds??? Da kan du ikke ha vært særlig sulten 
Spis når du er sulten, men såvidt jeg husker anbefaler Fedon at du spiser tre hovedmåltider og to mellommåltider. Hovedmåltidene skal følge tallerkenmodellen, dvs et stk kjøtt/fisk som er på størrelse med håndflaten din. Halvparten av tallerkenen skal være grønnsaker, og ca 20-25% kan være bønner, linser, ris - eller best: Enda mer grønnsaker 
Mellommåltid kan være en frukt (ikke banan eller pære) og ti mandler. Kvelds kan f.eks. være Fedonmüsli med Yoplait 0%.
Det er tre år siden jeg gikk Fedonkurs, så jeg husker ikke alt, men les deg opp bl.a. her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1474
I praksis betyr fedonkosthold å spise ren mat og grønnsaker. Kjøtt eller fisk, og grønnsaker. Ikke gå sulten, spis deg passe mett, drikk masse vann, og dropp sukker, brød, poteter, pasta og ris.
Du er godt i gang, nå gjelder det bare å finne rytmen og holde på motivasjonen! Vi heier på deg!