Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-08, 17:21   #8
~Rosa Skydått~
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 40
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Spiser jeg riktig?

Jeg spiser ikke karbonader, og den eneste pølsa jeg har spist var den ene på statoil her om dagen. Men jeg kommer ihvertfall ikke til å kjøpe ferdigkarbonader nå

Faktisk så elsker jeg å lage mat fra starten av. Jeg venter på at det skal bli nok søkere til kokkelinja her ute på øya der jeg bor, slik at jeg kan bli kokk en dag!

Forøvrig er jeg også engelsk, så for meg er det ikke ensformig å spise bare egg og bacon til frokost. Men det er viktig for meg at jeg ikke spiser det samme til middag hver dag. Grunnen til at det har vært litt mye pizza denne uken er fordi jeg ikke har hatt muligheten til å dra til butikken og kjøpe andre kjøtt-typer. Og ALT jeg spiser er etter boka, ihvertfall nesten. Men jeg er veldig nøye med å holde meg til 15 g karbs per dag. Av og til ligger det på opp mot 20, men aldri mer! Men jeg skal ta imot rådet om å ikke spise mere brød de neste dagene, og å spise creme fraicke eller fransk dressing til salaten (skeptisk, men skal prøve det ut).

Tusen takk for rådene fra dere! Dette har jeg absolutt dratt nytte av!

~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat