Sv: Spiser jeg riktig?
Jøss Torkil, så hyggelig å få svar fra deg! 
Jeg har hele livet mitt kalt meg selv en kjøttaner. Jeg har aldri spist grønnsaker, bortsett fra poteter, gulrøtter, erter og mais. Jeg har, siden tenårene, prøvd å spise grønnsaker, men bare endt med å brekke det opp igjen. Det vil bare ikke ned. Men, da jeg begynte på ketolysedietten og hadde gått på den i noen dager, forandret smaksløkene mine seg. ALT smakte godt, og nå sitter jeg igjen med å like agurk. Jeg gikk inn for det, fordi det var det jeg hatet mest. Tomat prøvde jeg meg også på, men det har jeg veket bort fra igjen.
Dette her er egentlig bare et "klagesvar", da det egentlig ikke er et poeng i hva jeg skriver, bortsett fra at jeg HATER grønnsaker. (Folk har til og med prøvd å bestikke meg til å spise dem). Jeg har kuttet ut alle favorittene, da det var ironisk nok disse som inneholdt mest karbohydrater. Men jeg skal nå gå inn for å prøve å vende smaksløkene mine til paprika.
Om folk derimot kan gi meg tips om en supergrønnsak som bør spises hver dag, så skrik ut! Et skritt om gangen, og en dag kommer jeg til å være i mål!
|