Tråd: Help wanted!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-04, 12:37   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Help wanted!

Nå skal altså jeg - en ihuga Fedonist - driste meg til å spørre om Atkins-hjelp. Det kan selvfølgelig skremme vannet av noen - men ikke av meg. Tror jeg.... Men er selvfølgelig usikker - så kanskje jeg burde skrive under falskt navn?

For de som har lest journalen min; jeg har nå vært en lang stund ute på viddene.

For de som ikke har lest journalen min; nå vet dere også at jeg har vært lenge ute på viddene.

Må jobbe hardt for å komme inn på riktig spor igjen, og aller helst vil jeg jo komme inn på et litt annet spor - som gjør at jeg går ned i vekt. For det har jeg jo ikke gjort....

Det er her ønsket om hjelp kommer inn: Kan noen av dere gi meg forslag til dags- eller uke-meny? Og jeg mener ikke da en henvisning til linken hvor oversikt over alle tillatte matvarer er - for jeg har lest dette - og har fulgt dette - og det skjer ingen ting. Nei, jeg mener en detaljert meny hvor det spesifiseres til hvert måltid hva jeg skal spise, og faktisk også hvor mye jeg skal spise!

Men kjære vene - kan ikke denne dama gjøre noenting sjæl, eller?

Joda - og jeg har gjort alt det JEG kan hittil, men har ikke resultater. Og jeg tror ikke det er Atkins/Lindberg-kostholdet det er noe feil med - det er helt sikkert noe JEG gjør. Eller noe kroppen min gjør/ikke gjør. DERFOR vil jeg nå prøve å følge et "skole-eksempel", men da trenger jeg hjelp.

Og for de av dere som bare sitrer av forventing om at jeg skal komme med en innrømmelse om dårlig selvtillit osv. - så kan jeg jo alltids glede dere med at selvtilliten blir mindre og mindre jo lenger tid det går uten at jeg lykkes.....

Jaha - da er det bare å gni seg i hendene og sette igang folkens! Kan sees på som nødhjelp - men gir dessverre ikke fradrag på selvangivelsen.....

Så vidt jeg vet.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat