|
Sv: Starte ketolysekuren -slapp og trøtt
Jeg startet med Ketolyse for en måned siden, og brukte nok et par uker på å komme meg helt "ut av tåka". Var en del trøtt, slapp, svimmel og kvalm til å begynne med, men det har gått over nå. Ikke at jeg har blitt hyperenergiskpå noen måte, men energien min er ganske konstant dagen igjennom, hvilket er veldig deilig sett opp mot hvordan jeg hadde det før med bølgedaler og topper gjennom hele dagen 
Tar du kosttilskuddene? Jeg tar ikke ketolysetablettene, men en cocktail av kosttilskudd som tilsvarer omtrent de stoffene som er i ketolysetablettene + omega3-tabletter. Tror det er en nøkkelfaktor, jeg merker det i alle fall godt på kroppen hvis jeg glemmer å ta dem.
Ang. maten så er det en viss tilvenning. Anbefaler deg å lage mye mat i slengen, som du enten kan ha i kjøleskapet eller fryse ned, slik at det bare er å varme opp når du blir sulten. For meg er den enkleste kjappmaten pølser; det finnes noen typer å velge mellom - Ketolysepølser med 0,2 kh/100 gram, Storfebratwurst fra Henriettes Smaksopplevelser med 0,1 kh/100 gram, Grov Bratwurst fra Grilstad med 1 kh/100 gram, og sikkert flere. Pølser og en blandet salat tyr jeg ofte til når jeg ikke "gidder" å lage mat. Ellers finnes det jo f.eks. brøderstatninger (Lollypop-brødet som du finner oppskrift på her inne er det mange som liker, jeg har dog ikke prøvd det selv siden jeg ikke savner brød noe særlig), Ziggylapper osv. som er greie å spise med pålegg på. Eller bare et blad av isbergsalat med ost, kjøttpålegg og kanskje majones eller rømme på. Det er mange muligheter 
Forresten så må du strengt tatt ikke spise 3-4 ganger om dagen hvis du ikke er sulten. Jeg spiser vanligvis 2 ganger om dagen, kanskje med noen nøtter, bær eller annet som mellommåltid, og det holder fint for meg. Bare pass på at det er protein, fett og de ønskede karbohydratene i alle måltidene, så går det bra.
Lykke til, jeg er sikker på at du klarer dette hvis du bare kommer deg over kneika