Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-08, 10:41   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få i seg Kalium/Kalsium/Magnesium på Atkins, Ketolyse, Skaldemann etc.?

Jeg tror også en faktor kan være at grønnsaker som finnes i butikkene er hurtigdyrket, og jorda noget utpint. Det hadde vært fint om alt var økologisk, men jeg tror ikke maten er så næringsrik i dag som den en gang var...
Man får i seg noe mineraler dersom man bruker mineralsalt/havsalt i stedet for bordssalt, ellers tar jeg Spektro Multivitamin samt jern- og zinktilskudd. Krom har jeg ikke hatt noe særlig behov for, men lurer på om det kan være noe av det i kosttilskuddet. Merker faktisk en liten viss forskjell om jeg glemmer å ta kosttilskuddene flere dager på rad.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat